ETHLETIC – Õiglane. Vegan. Jätkusuutlik.

Ethleticu tennised ei saanud alguse kalkuleeritud äriplaanist konditsioneeritud kontoriruumis. Jalatsi lugu algab pallist. Täpsemalt ühes Pakistani tootmishallis James Lloydi ja Dr. Martin Kunzi ideest luua esimene õiglaselt toodetud jalgpall maailmas. …

Loe lähemalt
TRANQUILLO – võtab asju rahulikult

Saksamaal pesitseva Tranquillo nimi peegeldab ka ettevõtte tegevuspõhimõtteid, mis tähendab rahulikku ja jätkusuutlikku lähenemist. Ühes praktilise tootevalikuga on Tranquillo viimase 13 aastaga entusiastlikult laienenud. …

Loe lähemalt
AUGUST – sooja nimega skandinaavia disain

August on rõivabränd milles ühinevad looduslikud kangad ning innovaatiline rõivadisain. Mugavuse, praktilisuse ning stiili vaheline harmoonia on Augusti disainiprotsessi tugikontseptsiooniks. …

Loe lähemalt
Heldimuspostitus praktikandilt – miks lahkun Slow’st kerge südamega

Arutasime möödunud aasta detsembris karjäärinõustajaga mulle võimalikke praktikakohti. Välistasin oma haridusele kohase tõlkimise, õpetamise, õmblemise ja rätsepatöö, sest hing tahtis midagi muud – teha disaini, olla disainer, valmistada midagi lisaväärtusega. Eriti vahva oleks see, kui praktika toimumiskohaks osutuks Aparaaditehas. …

Loe lähemalt
Kuidas poel läheb?

Mulle kunagi öeldi, et küsimusele “Kuidas läheb?” tuleb vastata motiveeritult “Hästi!” Ma ausõna üritasin, aga ma ei saa sellega hakkama. Mulle meeldib olla aus ja kui inimene juba küsib, siis peab ta ka valmis olema detailse vastuse jaoks. …

Loe lähemalt
UITPUIT – iseloomuga puidust ehted

Uitpuit on 2014 aastal asutatud bränd, mille missiooniks on säilitada loodust ja kasutada ära juba eelnevalt töödeldud väärispuitu. Brasiilia roosipuu on üks maailma väärtuslikemast ja ohustatumast puitudest …

Loe lähemalt
Tuli põleb, kedagi pole kodus

Istusin ühe eramaja alumisel korruse elutoa diivanil ja mõtlesin jätkusuutlikkuse üle. Oma toonase suhte jätkusuutlikkuse üle. Suhtekaemuse ajendiks oli minu vastas olev lukustatud uks, mille taga ei olnud kedagi, kuid mille alt kiirgav valguskuma viitas, et keegi, kes seal viimati toimetas oli enne võtme keeramist tule põlema jätnud.

Loe lähemalt
Vesi vol 3: Milleks raisata vett?

Me oleme siin blogis rääkinud sellest, kui palju vett kulub asjade tootmise peale ning ka sellest, kui palju me reostame meie veekogusid ja mis tagajärjed sellel olla võivad. Rahvusvahelise vee päeva (World Water Day) puhul räägime aga sellest, kuidas tulevikku vaadates võiks olukorda parandada. …

Loe lähemalt
ARRO DESIGN – huntidele, mitte daamidele

Aeglane mood ja skandinaavialik disain siitsamast Lõuna-Eestist. ARRO on naisteriiete bränd, mis keskendub minimalismile nii disainis kui mentaliteedis.
ARRO sai alguse ettevõtluse ja moemaailma mõistes üsna ebatavalisel eesmärgil – teha riideid, mida saaks kanda kaua, palju ja lõpuni. …

Loe lähemalt
KUNERT BLUE – kalavõrksukad

Kõrgkvaliteetsete moetoodete 100% jäätmetest loomine on piisavalt hull ja väljakutsuv idee, et see teoks teha. Vähemalt üle saja aastase kogemusega Saksa sukkpükstebrändi Kunerti jaoks, kelle keskkonnateadlik, vastutustundlik ja innovaatiline Kunert Blue sukkpükste kollektsioon on justnimelt valmistatud jäätmetest. …

Loe lähemalt
DEDICATED – jätkusuutlikkusele pühendunud tänavastiil

Dedicated sai alguse 2012. aastal, kui sõprade punt otsustas ühendada oma graafilise disaini, fotograafia, muusika ja popkultuuri huvi. Idee ajendiks oli asjaolu, et teistel tänavastiili kaubamärkidel puudus huvi eetilise tootmise ja keskkonna suhtes. …

Loe lähemalt
Slow seni suurim samm …

Slow astub vastu oma tegevuse järgmisele suurele sammule. Sellega seoses teeme väikese kokkuvõtte senistest ja mõtterännakute järgmistesse tegevustesse…

Loe lähemalt
TUUL – kodumaine kosmeetika meestele

Statistikaameti andemetel on Eestis alati olnud naisi rohkem kui mehi. Sama kehtib ka kosmeetikatoodete valikule, kus naistele mõeldud ilu ja hooldus on võidukas ülekaalus. Eesti mees ja meestekosmeetika on niisiis haruldased. Seda toredam on Slow valikus tutvustada kodumaist meeste kosmeetikabrändi Tuul. …

Loe lähemalt
Aafrika – moemaailma inspiratsiooniallikas ja prügimägi

Aafrika traditsioonilised mustrid ja rõivad. Need on viimastel aastatel moemaailmas kõvasti populaarsust kogunud, kiitust ja tunnustust saanud ning nii kiirmoe kettidele kui moemajadele suuri kasumeid toonud. Samal ajal, kui kohalik rõivatööstus ja käsitöö on peaaegu välja suretatud. …

Loe lähemalt
Miks ei ole olemas odavaid asju?

Jätkuks odavate asjade võimatuse üle jonnivale postitsele jõuame ka nüüd sinna, kuhu ma eelmist postitust kirjutades jõuda tahtsin – mõttekäiguni, mis kujundab toote hinna. …

Loe lähemalt
Roosa prügi päev

“Hallmark holiday,” ütlevad küünikud Ameerikas.

“Roosa prügi päev” viitas jäätmemajanduse õppejõud kord loengus valentinipäevale kui massitarbimispühale.

Loe lähemalt
Ei ole olemas odavaid asju!

Ütlust “Tasuta lõunaid pole olemas” teab igaüks. Ma lisaks teadvusesse ühe juurde: “Odavaid asju ei ole olemas”. Kui vaatad poes mis iganes asja ja Su esimene reaktsioon on mõelda, kui odav see on, siis tähendab see seda, et ilmsel keegi kuskil mujal on selle eest maksnud. …

Loe lähemalt
Berliini ja eetilise moe messi avastused, rõõmud ja see üks pettumus

Ma kohtusin Berliiniga esmakordselt turistina, läbisõidul, suurema sihita ringi jalutades. Mõned järgmised korrad arendasin tutvust seal elavale sõbrale külla minnes, juba veidi paremat arusaama linnast ja inimestest saades. Meie suhe jõudis aga uuele tasandile aasta aega veidi Berliinist väljas elades ja umbes kord nädalas külas käies. …

Loe lähemalt
Avameelselt aluspesust

“Ma ostsin aluspesu” sadasin ma suvaliselt pooleliolevasse vestlusteemasse, unelevasse ja ümmargusse. Sõber, kellega me detsembrikülma eest kohvikusse maha olime istunud, vaatas mind nüüd väga kahtleval pilgul. …

Loe lähemalt
WORON – ajatu disainiga jätkusuutlik aluspesu

WORON on Kopenhaagenis asuv Skandinaavia bränd, mis on loodud õdede Arina ja Anya Woron poolt.
Õed lõid ettevõtte soovist luua ideaalse aluspesu kollektsioon – pesu, mis oleks hommikul esimene asi, mida tahad selga panna ja õhtul viimane, mida seljast ära võtta. …

Loe lähemalt
LIVING NATURALLY – seebipähklitest kodu-, juukse- ja nahahooldustooted

Living Naturally on Ühendkuningriigis pesitsev pereettevõte, mille toodeteks on tundlikule nahale mõeldud taimsed pesupesemis-, juukse- ja nahahooldussari. Kõik Living Naturally auhindadega pärjatud tooted on valmistatud Inglismaal täiesti vegan, looduslikest ja orgaanilistest, eetilise päritoluga jätkusuutlikest ja julmusevabadest koostisainetest …

Loe lähemalt
Killu ja Helen lähevad Berliini!

Reisimine ei ole aga enamjaolt eriliselt keskkonnasõbralik ettevõtmine, kui just jalgsi või jalgrattaga maailma avastama ei lähe. Tavaliselt ikka käib reisimise juurde üks või teine kütust nõudev transpordivahend. Aga no kurja, ilma maailma nägemata ei oska sellest ka palju objektiivset arvata. …

Loe lähemalt
Vesi vol 2: Ookeani maagiast ja kannatustest

Oled sa kunagi seisnud ookeani ääres, hingates sisse värsket soolast õhku ja tundes hinge matvat lõpmatuse tunnet nii ruumis kui ajas? Austust selle igavese vee vastu, millest kogu meie elu on miljoneid aastaid tagasi alguse saanud … ja kurbust selle hävitustöö pärast, mida meie tsivilisatsioon on suutnud nii lühikese ajaga teha? …

Loe lähemalt
“Mis Su pärisnimi on?”

Lähme ajas tagasi…
Kuidas valmistuda töö -või praktikaintervjuuks? Esmamulje on kindlasti tähtis. Kui kahtled, kanna musta. Eriti kui oled piltidelt näinud, et su intervjueerija näeb peaaegu välja nagu Morticia Addams…

Loe lähemalt