MĀRA Naturals – Läti jumalannalt

2015. aastal loodud MĀRA on Läti bränd, mille idee on inspireeritud sealse looduse ilust – suurtest metsadest, Balti merest ning järvede ja jõgede maagilisest sügavusest. Läti mütoloogiast on inspireeritud ka brändi nimi MĀRA, keda kehastab jõuline looduses elav jumalanna, kes kannab endas tervise kaitsja ja üldise heaolu eest vastutaja rolli. …

Loe lähemalt
Slow ja MUD Jeans: Teksanädal

Hetkest, kui avastasime sõnapaari circular economy ehk siis ringmajadnduse mudeli, oleme olnud vaimustuses. Peamine rõõmu allikas selles valdkonnas on aga bränd MUD Jeans, mis liisib klinetidele teksapüksid, võtab neid tagasi, teeb korda ja müüb vintage versioonina järgmisele õnnelikule või veel parem – töötleb ümber. …

Loe lähemalt
Q&A BioVegan: tervisest, keskkonnast ja pesupulbrist

Slow peamiseks müüdavaks kaubaks on rõivad ja meile on oluline, et need rõivad, kui nad kord Sinu juures õnneliku kodu on leidnud, ka kauaks ajaks ilusatena säiliks. Selle jaoks on eriliselt oluline rõivaid õigesti pesta ja ideaalis muidugi ka nii keskkonna- ja nahasõbralikult kui vähegi võimalik. Et me aga pesupulbri spetsialistid ei ole, siis küsisime järgi …

Loe lähemalt
Moerevolutsiooni nädalast ja armastusest rõivaste vastu

Moerevolutsiooni nädal. See oli üks tegus, tore, väsitav ja igati positiivne seitse päeva. Võtaks hetke, et vaadata tagasi, mis siis tehtud sai. …

Loe lähemalt
Moerevolutsiooni nädal 2017

Käes ta on, 24. aprill 2017 – neljas Rana Plaza kokkuvarisemise aastapäev ja seega ka neljas rahvusvaheline Fashion Revolution Week ehk moerevolutsiooni nädal. Mis toimub selle puhul Tartus ja Tallinnas ning kuidas sotsiaalmeedias kaasa lüüa, loe siit …

Loe lähemalt
ETHLETIC – Õiglane. Vegan. Jätkusuutlik.

Ethleticu tennised ei saanud alguse kalkuleeritud äriplaanist konditsioneeritud kontoriruumis. Jalatsi lugu algab pallist. Täpsemalt ühes Pakistani tootmishallis James Lloydi ja Dr. Martin Kunzi ideest luua esimene õiglaselt toodetud jalgpall maailmas. …

Loe lähemalt
TRANQUILLO – võtab asju rahulikult

Saksamaal pesitseva Tranquillo nimi peegeldab ka ettevõtte tegevuspõhimõtteid, mis tähendab rahulikku ja jätkusuutlikku lähenemist. Ühes praktilise tootevalikuga on Tranquillo viimase 13 aastaga entusiastlikult laienenud. …

Loe lähemalt
AUGUST – sooja nimega skandinaavia disain

August on rõivabränd milles ühinevad looduslikud kangad ning innovaatiline rõivadisain. Mugavuse, praktilisuse ning stiili vaheline harmoonia on Augusti disainiprotsessi tugikontseptsiooniks. …

Loe lähemalt
Heldimuspostitus praktikandilt – miks lahkun Slow’st kerge südamega

Arutasime möödunud aasta detsembris karjäärinõustajaga mulle võimalikke praktikakohti. Välistasin oma haridusele kohase tõlkimise, õpetamise, õmblemise ja rätsepatöö, sest hing tahtis midagi muud – teha disaini, olla disainer, valmistada midagi lisaväärtusega. Eriti vahva oleks see, kui praktika toimumiskohaks osutuks Aparaaditehas. …

Loe lähemalt
Kuidas poel läheb?

Mulle kunagi öeldi, et küsimusele “Kuidas läheb?” tuleb vastata motiveeritult “Hästi!” Ma ausõna üritasin, aga ma ei saa sellega hakkama. Mulle meeldib olla aus ja kui inimene juba küsib, siis peab ta ka valmis olema detailse vastuse jaoks. …

Loe lähemalt
UITPUIT – iseloomuga puidust ehted

Uitpuit on 2014 aastal asutatud bränd, mille missiooniks on säilitada loodust ja kasutada ära juba eelnevalt töödeldud väärispuitu. Brasiilia roosipuu on üks maailma väärtuslikemast ja ohustatumast puitudest …

Loe lähemalt
Tuli põleb, kedagi pole kodus

Istusin ühe eramaja alumisel korruse elutoa diivanil ja mõtlesin jätkusuutlikkuse üle. Oma toonase suhte jätkusuutlikkuse üle. Suhtekaemuse ajendiks oli minu vastas olev lukustatud uks, mille taga ei olnud kedagi, kuid mille alt kiirgav valguskuma viitas, et keegi, kes seal viimati toimetas oli enne võtme keeramist tule põlema jätnud.

Loe lähemalt
Vesi vol 3: Milleks raisata vett?

Me oleme siin blogis rääkinud sellest, kui palju vett kulub asjade tootmise peale ning ka sellest, kui palju me reostame meie veekogusid ja mis tagajärjed sellel olla võivad. Rahvusvahelise vee päeva (World Water Day) puhul räägime aga sellest, kuidas tulevikku vaadates võiks olukorda parandada. …

Loe lähemalt
ARRO DESIGN – huntidele, mitte daamidele

Aeglane mood ja skandinaavialik disain siitsamast Lõuna-Eestist. ARRO on naisteriiete bränd, mis keskendub minimalismile nii disainis kui mentaliteedis.
ARRO sai alguse ettevõtluse ja moemaailma mõistes üsna ebatavalisel eesmärgil – teha riideid, mida saaks kanda kaua, palju ja lõpuni. …

Loe lähemalt
KUNERT BLUE – kalavõrksukad

Kõrgkvaliteetsete moetoodete 100% jäätmetest loomine on piisavalt hull ja väljakutsuv idee, et see teoks teha. Vähemalt üle saja aastase kogemusega Saksa sukkpükstebrändi Kunerti jaoks, kelle keskkonnateadlik, vastutustundlik ja innovaatiline Kunert Blue sukkpükste kollektsioon on justnimelt valmistatud jäätmetest. …

Loe lähemalt
DEDICATED – jätkusuutlikkusele pühendunud tänavastiil

Dedicated sai alguse 2012. aastal, kui sõprade punt otsustas ühendada oma graafilise disaini, fotograafia, muusika ja popkultuuri huvi. Idee ajendiks oli asjaolu, et teistel tänavastiili kaubamärkidel puudus huvi eetilise tootmise ja keskkonna suhtes. …

Loe lähemalt
BIOVEGAN FAMILY – Eesti käsitööpesupulber

Biovegan Family on tervislike ja keskkonnasõbralike põhimõtetega pereettevõtte, kelle eesmärk pakkuda inimestele tervist hoidvaid ja naturaalseid tooteid. Toodetes kasutatakse vaid loodusliku päritoluga koostisosi, mis on ohutud nii inimestele kui keskkonnale. Tooteid ei ole testitud ka loomade peal. …

Loe lähemalt
Slow seni suurim samm …

Slow astub vastu oma tegevuse järgmisele suurele sammule. Sellega seoses teeme väikese kokkuvõtte senistest ja mõtterännakute järgmistesse tegevustesse…

Loe lähemalt
TUUL – kodumaine kosmeetika meestele

Statistikaameti andemetel on Eestis alati olnud naisi rohkem kui mehi. Sama kehtib ka kosmeetikatoodete valikule, kus naistele mõeldud ilu ja hooldus on võidukas ülekaalus. Eesti mees ja meestekosmeetika on niisiis haruldased. Seda toredam on Slow valikus tutvustada kodumaist meeste kosmeetikabrändi Tuul. …

Loe lähemalt
Aafrika – moemaailma inspiratsiooniallikas ja prügimägi

Aafrika traditsioonilised mustrid ja rõivad. Need on viimastel aastatel moemaailmas kõvasti populaarsust kogunud, kiitust ja tunnustust saanud ning nii kiirmoe kettidele kui moemajadele suuri kasumeid toonud. Samal ajal, kui kohalik rõivatööstus ja käsitöö on peaaegu välja suretatud. …

Loe lähemalt
Miks ei ole olemas odavaid asju?

Jätkuks odavate asjade võimatuse üle jonnivale postitsele jõuame ka nüüd sinna, kuhu ma eelmist postitust kirjutades jõuda tahtsin – mõttekäiguni, mis kujundab toote hinna. …

Loe lähemalt
Roosa prügi päev

“Hallmark holiday,” ütlevad küünikud Ameerikas.

“Roosa prügi päev” viitas jäätmemajanduse õppejõud kord loengus valentinipäevale kui massitarbimispühale.

Loe lähemalt
Ei ole olemas odavaid asju!

Ütlust “Tasuta lõunaid pole olemas” teab igaüks. Ma lisaks teadvusesse ühe juurde: “Odavaid asju ei ole olemas”. Kui vaatad poes mis iganes asja ja Su esimene reaktsioon on mõelda, kui odav see on, siis tähendab see seda, et ilmsel keegi kuskil mujal on selle eest maksnud. …

Loe lähemalt
Berliini ja eetilise moe messi avastused, rõõmud ja see üks pettumus

Ma kohtusin Berliiniga esmakordselt turistina, läbisõidul, suurema sihita ringi jalutades. Mõned järgmised korrad arendasin tutvust seal elavale sõbrale külla minnes, juba veidi paremat arusaama linnast ja inimestest saades. Meie suhe jõudis aga uuele tasandile aasta aega veidi Berliinist väljas elades ja umbes kord nädalas külas käies. …

Loe lähemalt