No Nasties
ÜHISTELLIMUS: meeste suveriided (3.06.20)

28,80 EUR79,20 EUR

Tootekood: - Kategooria: Silt:

Kirjeldus

No Nasties on üks Slow lemmikbrände, mida me ei ole saanud väga sisse võtta, kuna Indiast transport ja maksud on omaette teema. Meie ühistellimuste süsteemi kaudu loodame aga No Nastiese imeilusaid riideid taas Eesti tänavatel näha.

Eelkõige hetke olukorras soovime ka No Nastiese laadseid ettevõtteid toetada ja riskime teha tellimuse teadmisega, et India on hetkel koroona kriisis suletud. Arvesta palun ka oma tellimuse puhul, et tarnimine võib võtta aega. Kaua? Me ei tea veel.

Lisaks on tavapärase soodustuse asemel No Nasties toodete hinnad meil 20% kallimad, kuna edasimüüjana ostame need (transporti ja tollimakse arvestades) sisse põhimõtteliselt sama hinnaga, millega nad neid lõpptarbijatele müüvad. Kui hinnad tulevad lõpuks soodsamad, tagastame sulle osa ostusummast.

Tellimise info leiad Lisainfo lahtris!

Ühistellimuses osalemiseks: 

  1. Vali soovitud toode No Nasties lehel ja kontrolli, et sinu suurus oleks lehel olemas
  2. Lisa Slow ostukorvi soovitud hinnaga toode, millele arvesta lisaks 20% transpordi- ja tollimaksud (juhul, kui need osutuvad soodsamaks, tagastame sulle raha) *kui meie süsteem ei näita sulle toote juures kohe õiget hinda, siis näed seda kassas!
  3. Tellimuse märkusesse pane toote link No Nasties lehelt ja kirjuta soovitud suurus
  4. Vormista tellimus hiljemalt 3.juunil
  5. Omalt poolt anname tellimuse edasi 4.juunil ja edastame sulle nii pea kui pakk meieni jõuab

No Nasties

No Nasties on India rõivabränd, mis loodi 2011. aastal kohalike puuvillakasvatajate kehva olukorra parandamiseks ning mis seisab tänaseni tugevalt orgaanilise tootmise, õiglase kaubanduse ja hea disaini eest. Kogu toodang on kasvatatud sünteetiliste väetiste-, pestitsiidide- ja GMO-vabalt. Tootmisel ei kasutata lapstööjõudu, farmeritele makstakse väärilist tasu ja preemiaid kogukonna arendamiseks. No Nasties tuludest toetatakse mitmeid sotsiaalseid ja keskkonnateemalisi projekte. Ühes teiste eetiliste rõivabrändide ja tarbijaliikumistega tagatakse vähemprivilegeeritud India noortele haridus ja eneseteostusvõimalused ning edendatakse õiglase ja jätkusuutliku moerevolutsiooni läbiviimist.