Kogu vajalik teave ostu sooritamiseks

Ostutingimused

Tingimused kehtivad Slow veebipoest kaupade ostmisel. Toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest “Kassa” lehel.

Ostmiseks vali välja tooted sobivates suurustes ja kogustes ning lisa need ostukorvi. Ostukorvis saad tellitavate kaupade koguseid muuta ja tooteid eemaldada. Ostu vormistamiseks vajuta nuppu “Mine kassasse”. Täida vajalikud lahtrid oma aadressi ja kontaktandmetega, vali transpordi- ja makseviis, kontrolli andmeid ning vajuta nuppu “Esita tellimus”.

Valides pangalingi või krediitkaardi makse, suunataks Sind edasi panka maksma. Peale tasumist loetakse ost sooritatuks ja kinnitus koos tarneinfoga edastatakse Sinu poolt märgitud e-posti aadressile. Peale maksekorralduse kinnitamist lahku internetipangast vajutades nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame Sind sellest esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviisid

Pangalingid: Peale veebipoes tellimuse vormistamist suunatakse Sind valitud internetipanka, kus näed eeltäidetud maksekorraldust. Peale maksekorralduse kinnitamist lahku internetipangast vajutades nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Pangalingiga maksmise turvalisus on tagatud spetsiaalse tehnoloogiaga, mis ei võimalda meil ega kolmandatel isikutel teada saada Sinu internetipanga andmeid.

Ülekandega: Kui soovid maksta ülekandega, saadame Sulle tellimuse kinnitusega arve, mille alusel saad meile vastava summa tasuda. Makse tegemisel märgi selgitusse kindlasti tellimuse number ning kauba saadame teele, kui makse on meile laekunud. Tellimus tühistatakse, kui arve ei ole tasutud 7 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

Toimetame kaupu kohale Eesti piires SmartPOSTi pakiautomaatidesse ja kulleriga koju.

Itella SmartPOST pakiautomaati – 3€
SmartKULLER koju toimetamisega – 6€

Eesti piires on tarneaeg üldjuhul nii posti teel kui ise järgi tulles 2-5 tööpäeva.

Tartus saab kaubale järgi tulla meie esinduspoodi Aparaaditehasesse. Oleme avatud esmaspäevast reedeni kell 11-19 ja laupäeval kell 11-16.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on Sul õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@slow.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadad teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja lõppu. Kindlasti säilita avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt. e-mail), sest lepingust taganemist tõendab tarbija.

Slow’l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Kaupade tagastamine

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Slow’l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata kujul, sildid ja lipikud küljes. Kaubad peavad olema pakendatud nii, et nad transpordi käigus muljuda ei saaks. Pakketeipi ei tohi kinnitada nii, et see rikub toote või pakendi. Jätame endale õiguse ülalmainitud tingimustele mittevastavatest tagastustest keelduda. Aluspesu, ujumisriideid, toiduaineid (nt šokolaade) ja looduskosmeetikat tagastada ega vahetada pole võimalik.

Nõuetekohaselt tagastatud kauba eest maksame raha tagasi 14 päeva jooksul. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Tagastamisele ei kuulu transpordikulud.

Pretensioonid

Kaebuste puhul saada meile palun e-kiri aadressile info@slow.ee Puuduse ilmnemisel pöördu meie poole palun hiljemalt kahe kuu jooksul. Esitatud kaebusele vastame 15 päeva jooksul. Avalduses märgi ära nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kauba puudus, esitatav nõue, tellimuse number. Võimalusel lisa avaldusele pilt defektist.

Kui kaup ei vasta lepingutingimustele, on Sul õigus asja parandamisele või asendamisele. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, on Sul õigus saada raha tagasi.

Slow ei vastuta, kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Kui me ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Sul võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Sinu kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Privaatsuspoliitika

Sinu poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) käsitleme kui konfidentsiaalset infot ja kasutame ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba saatmiseks. Me ei avalda Sinu andmeid mitte ühelegi kolmandale osapoolele, välja arvatud veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Soovi korral on Sul õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist.

Uudiskirju ning pakkumisi saadame Sinu e-maili aadressile ainult juhul, kui oled liitunud meie uudiskirjaga. Sul on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest uudiskirjadest andes sellest meile teade e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.